Имате ли нужда от помощ?
Тук можете бързо и лесно да разрешите въпросите си за покупка.
➤ Как да направя нова поръчка?
Можете да направите поръчка и по имейл. Нашата приятелска поддръжка ще ви помогне, като ви молим да ни предоставите информацията по-долу на info@happykoala.bg.
Можете да намерите инструкции за проследяване на пратка ТУК.
➤ Продуктът, който получих, не отговаря на очакванията ми и искам да го върна, как мога да го направя?
Попълнете формуляра за връщане от ТУК.
➤ Броят, размерът или цвета на поръчания продукт не ме устройват. Мога ли да заменя продукта?
Попълнете формата за замяна на номера, размера или цвета на поръчания продукт отТУК.
➤ Какво мога да направя, ако продуктът ми е повреден или не работи?
Проверете всичко за рекламациитеТУК.
➤ Къде мога да намеря инструкции за използване на моя продукт?
Можете да намерите инструкции за употреба ТУК.
Не намерихте подходящия отговор?
Не се притеснявайте, нашият екип за поддръжка на клиенти с удоволствие ще ви изслуша и ще отговори на вашите въпроси. На разположение сме за вас от понеделник до петък от 8 до 16 часа. Можете да се свържете с нас чрез избрания от вас канал за комуникация.
Най-бързия отговор ще ви предоставим чрез Facebook Messengera:
Можете също да ни пишете на: info@happykoala.bg
Пишете ни! Ще се радваме да се свържем с Вас:
➤ Как да направя нова поръчка?
Можете да направите поръчка и по имейл. Нашата приятелска поддръжка ще ви помогне, като ви молим да ни предоставите информацията по-долу на info@happykoala.bg.
- • Име и фамилия
- • Адрес за доставка (пощенски код / град / улица / номер на дома)
- • Номер на мобилен телефон (за доставка)
- • Имейл адрес на получателя (за доставка)
- • ИМЕ НА ПРОДУКТА, посочено на уебсайта (цвят / номер / размер)
Можете да намерите инструкции за проследяване на пратка ТУК.
➤ Продуктът, който получих, не отговаря на очакванията ми и искам да го върна, как мога да го направя?
Попълнете формуляра за връщане от ТУК.
➤ Броят, размерът или цвета на поръчания продукт не ме устройват. Мога ли да заменя продукта?
Попълнете формата за замяна на номера, размера или цвета на поръчания продукт отТУК.
➤ Какво мога да направя, ако продуктът ми е повреден или не работи?
Проверете всичко за рекламациитеТУК.
➤ Къде мога да намеря инструкции за използване на моя продукт?
Можете да намерите инструкции за употреба ТУК.
Не намерихте подходящия отговор?
Не се притеснявайте, нашият екип за поддръжка на клиенти с удоволствие ще ви изслуша и ще отговори на вашите въпроси. На разположение сме за вас от понеделник до петък от 8 до 16 часа. Можете да се свържете с нас чрез избрания от вас канал за комуникация.
Най-бързия отговор ще ви предоставим чрез Facebook Messengera:
Можете също да ни пишете на: info@happykoala.bg
Пишете ни! Ще се радваме да се свържем с Вас: