ВРЪЩАНИЯ, ЗАМЕНИ И РЕКЛАМАЦИИ
РЕКЛАМАЦИЯ НА ПРОДУКТ
Ако вашият продукт е повреден при траспорта или е счупен, уведомете ни възможно най-скоро. Искрено се извиняваме за причиненото неудобство. Ще разгледаме Вашата жалба приоритетно.
Моля, попълнете ТОЗИ ФОРМУЛЯР, ако получите повреден, неработещ или неправилно изпратен артикул.
Моля, не връщайте продукти, които са повредени или не работят правилно.
ОТКАЗ ОТ ПОКУПКАТА
Съгласно закона купувачът има право да се откаже от покупката по каквато и да е причина и без обяснение в рамките на 14 дни от получаване на пакета. За да упражните това право, следвайте процедурата на следната страница: НАТИСНЕТЕ ТУК
Артикулът, който желаете да върнете, трябва да е невредим, в оригинална или подходяща опаковка с всички части и аксесоари. Изпратете продукта с препоръчана поща.
Покупната цена ще бъде върната или замяната ще се извърши в рамките на 14 дни от датата на получаването на вашия пакет в централния ни склад или от датата на получаване на потвърждението за изпратената пратка (товарителница) на нашия имейл адрес.
Разходите за доставка винаги се поемат от подателя. Не приемаме пратки с наложен платеж.
При отказ от договор, при който е използван бонус, код за отстъпка или промоционален код, тези средства се считат за отстъпка и не се възстановяват на потребителя. Възстановява се само платената сума.
Повече информация за връщането на продукти е налична в Условията за работни операции. За всички допълнителни въпроси пишете на info@happykoala.bg
ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ
Ако номерът, размерът или цветът на поръчания продукт (обувки или дрехи) не Ви устройват, можете да го промените. За да замените същия продукт с различен размер или цвят, следвайте инструкциите на следващата страница: НАТИСНЕТЕ ТУК
Покупната цена ще бъде върната или замяната ще се извърши в рамките на 14 дни от датата на получаването на вашия пакет в централния ни склад или от датата на получаване на потвърждението за изпратената пратка (товарителница) на нашия имейл адрес.