happykoala

УСЛОВИЯ ЗА РАБОТНИ ОПЕРАЦИИ

 

 

Регламентът за онлайн магазина www.happykoala.bg е изготвен в съответствие със Закона за защита на потребителите (ZVPot) (правен акт на Република Словения). Администраторът на онлайн магазина е MEGASPLET, trgovina za internet, d.o.o., Gmajna 7, 1236 Trzin, Словения (наричан по-нататък „продавач“), с регистрационен номер 6988407000. Дружеството е задължено по ДДС. Данъчен номер: SI84375493. Директор на дружеството е Лука Ропотар. Вписване в съдебен регистър: областен съд Любляна. Входящ номер: 2016/768.

 

Общи правила

 

Условията на договора се отнасят до работата на онлайн магазина, потребителските права и отношенията между продавача и клиента. Моля, прочетете внимателно тези правила, преди да използвате уебсайта. Като използвате този уебсайт, Вие приемате условията, политиката за поверителност и правната информация и се съгласявате с тях. Ако не сте съгласни с условията на магазина, не използвайте този уебсайт. На уебсайта на магазина ще намерите връзка и препратки към други уебсайтове, които не са под контрола на продавача и отговорността е на техния автор, а не на продавача. Продавачът и всички автори на съдържанието на уебсайта на продавача, които участват в създаването му, не носят отговорност за вреди, произтичащи от достъп до такова съдържание, неговата точност и невъзможността да използват информацията на уебсайта, както и потенциални грешки и пропуски в съдържанието на уебсайта. Продавачът си запазва правото да изменя настоящия Регламент. Промените влизат в сила, когато се публикуват и актуализират на уебсайта на магазина. Тези промени в условията са задължителни за потребителите.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ: Този онлайн магазин е онлайн магазин за търговия на дребно, предназначен само за крайни потребители (B2C). За това през Онлайн сайта ни не позволяваме продажби на юридически лица (B2B) и не предлагаме възможност за издаване на фактури на юридически лица. Последното означава още, че последващи корекции на издадени фактури от физическо лице към юридическо лице не са възможни, тъй като сделката за продажба се сключва изключително с физическо лице.
В случай, че желаете да установите B2B отношения с нашата компания и да закупите по-големи количества продукти (пълен пакет/кашон/на минимална покупна стойност 1000 лв + ДДС), моля свържете се с нашия магазин на едро на имейл адрес info@happykoala.bg.

Регистрация на потребителите

 

За попълване на поръчката не е необходима регистрация. Всичко, което трябва да направите, е да попълните задължителните полета с Вашите лични данни и информацията, необходима за доставката на поръчаните продукти. На първата страница на плащането, където въвеждате данните си, маркирайте полето „Запазване на моята информация“. Това ще Ви позволи да използвате данните следващия път, когато направите поръчка в магазина, без да се налага да ги въвеждате отново.

Начини на плащане

 

Продавачът предлага следните начини на плащане:

 

– Плащане при доставка (плащане в брой при доставка на стоката). Плащане на куриера, който ще Ви достави пакета. Пакетите се доставят от куриер на Интерлогистика, без допълнителни комисионни такси.

– Плащане с кредитна карта (плащане с кредитна карта Visa или MasterCard): За тази цел въведете името на притежателя на картата, номера на картата и CVV кода, който обикновено е отпечатан на гърба на кредитната карта. Плащането с кредитна карта е напълно безопасно. Повече за безопасността научете тук.

– Доставчикът не допуска издаване на фактури за юридически лица (ООД, ЕТ и др.).

Декларация на клиента

 

С щракване върху „ДОБАВИ В КОШНИЦАТА“ клиентът декларира, че:

 

  • е на най-малко 18 години в съответствие със закона;

 

  • има пълна правоспособност.

 

Време и начин на доставка

Онлайн магазинът приема поръчки 24 часа в денонощието. Всички поръчки, получени от понеделник до петък до 14:00, ще бъдат изпратени същия ден. Поръчки, получени след 14:00 часа, ще бъдат изпратени на следващия работен ден. Поръчки, получени в събота, неделя и празнични дни, ще бъдат изпратени на първия следващ работен ден. Ако когато направите поръчката продуктът вече не е наличен, срокът за доставка се удължава в съответствие с датата на доставка, посочена от производителя. Количеството на всеки продукт е съответно маркирано.

Ако желаете да зададете различна дата на доставка, свържете се с нас  чрез имейл на info@happykoala.bg.

 

Използваната фирма за доставка е Sameday.

 

Разходи и цени на доставката

 

Цените на продуктите в онлайн магазина са посочени в „Български лева (LEV)“ и включват данъка върху стоките и услугите (ДДС), освен ако изрично не е посочено друго. Регистрационният номер по ДДС на MEGASPLET D.O.O. е 84375493 и дружеството е данъчнозадължено лице (SI), следователно е данъчнозадължено лице, имащо право на данък върху добавената стойност (ДДС).

Цените важат за направени поръчки и нямат предварително посочена валидност. Цените се отнасят за плащания с гореспоменатите начини на плащане в съответствие с горепосочените условия.

 

Продуктовата гама в онлайн магазина е валидна до изчерпване на количествата (освен ако не е посочено друго).

 

Закупуване на стоки

 

Изберете продукта, който искате да закупите, след което щракнете върху „Добави в кошницата“. Количеството на всеки продукт и общото количество на всички избрани продукти се показват от дясната страна на кошницата. Ако искате да премахнете продукт или да намалите неговото количество, щракнете върху връзката към „кошницата“ и след това изберете желаното количество от продукта или щракнете върху бутона „кошница“, за да изтриете продукта. Можете да въведете подробни инструкции или настройки относно поръчката в полето за бележки. Поръчката ще бъде завършена, след като щракнете върху „Продължете към плащане“. Онлайн магазинът ще Ви преведе през всички следващи стъпки.

 

Стъпка 1 – Информация за клиента. Въведете своя имейл адрес и информацията, необходима за доставката на продукта (име, фамилия, телефонен номер).

 

Стъпка 2 – Доставка. Изберете начин за доставка и въведете адреса за доставка, ако той е различен от адреса, който сте въвели в стъпка 1.

 

Стъпка 3 – Начин на плащане и поръчка. В тази стъпка изберете начина на плащане и изпратете поръчката си. Ако имате промоционален код, въведете го в предназначеното поле.

 

Стъпка 4 – Обобщение и потвърждение на поръчката.

 

След като направите поръчката, ние ще Ви изпратим обобщение на поръчаните продукти на Вашия имейл адрес. Информация за състоянието и съдържанието на поръчката е достъпна за клиента на уебсайта по всяко време, докато договорът за покупка на поръчаните продукти, сключен между клиента и продавача, е наличен. С натискането на бутона „Обща поръчка“ потвърждавате, че сте прочели регламента, публикуван на уебсайта на продавача, и сте се съгласили с него. Договорът за покупка е достъпен за клиента по всяко време в долния раздел.

Предупреждения

 

Не се разрешава продажбата на забранени алкохолни напитки и тютюневи изделия на лица под 18-годишна възраст. Когато прави поръчка, клиентът трябва да е навършил 18 години. В противен случай продавачът веднага ще се оттегли от договора. Продавачът има право да се обади на телефонния номер за връзка с клиента, за да провери автентичността на предоставената информация.

Доставката на стоките не е възможна между 21:00 и 7:00 часа.

 

Отмяна на поръчката

 

Можете да отмените поръчката, ако артикулът все още не е изпратен. Можете да отмените поръчката, като ни изпратите имейл относно отмяната със задължителния референтен номер на поръчката на нашия имейл адрес. Ще получите известие по имейл, когато поръчката бъде успешно отменена.

Право на отказ от договора

 

В съответствие със Закона за защита на потребителите (ZVPot, правен акт на Република Словения) клиентът има право да уведоми компанията в 14-дневен срок за оттеглянето си от договора, без да посочва причината за своето решение.

 

Счита се, че съобщението е изпратено навреме, ако пакетът ще бъде доставен навреме. Клиентът трябва да информира продавача за решението си да върне стоката и да се откаже от договора с ясно деклариране в рамките на 14 дни от получаването на стоките. Това може да стане чрез формуляра, който се намира ТУК, а стоките трябва да бъдат върнати в рамките на 14 дни от датата, на която продавачът е получил съобщението за връщане на стоките.

Възстановяването на заплатената сума ще бъде извършено възможно най-скоро, но не по-късно от 14 дни след получаване на уведомлението за отказ от договора. Компанията връща полученото плащане на клиентите, като използва същия начин на плащане, който клиентът е използвал, освен ако клиентът изрично не поиска използването на различен начин на плащане и ако клиентът няма никакви разходи от това.

Клиентът може да провери и да тества продукта до степента, необходима за определяне на действителното състояние на продукта. Клиентът носи отговорност за намалената стойност на стоките, ако това е резултат от действие, което не е задължително за определяне на естеството, характеристиките и ефективността на стоките.

Единственият разход, който се начислява на клиента за прекратяване на договора, е разходът за връщане на стоката (който в случай на изпратени стоки се начислява съгласно ценовата листа на доставчика на услугата и зависи от това дали стоките се считат за пратка или за товар). Продуктът трябва да бъде върнат на продавача в рамките на 14 дни след изпращане на известието за отказ от договора (покупката).

Клиентът няма право да прекратява договора в случай на договор за определен продукт, който е направен в съответствие с подробните инструкции на клиента и е адаптиран към неговите лични нужди, и който поради индивидуалния си характер не е подходящ за връщане, тъй като е нестабилен или е изтекъл срокът му на годност.

В изключителни случаи, когато артикулите не се връщат съгласно ZVPot, можем да предложим на клиента закупуването на артикул с подходящо обезщетение, което се вписва в протоколите при връщане на продукта. След получаване на изпратеното съгласие от клиента, покупката при намалена стойност се взема предвид. Клиентът може да използва тази върната сума само за поръчка на друг продукт със същата или по-висока стойност.

Правото на възстановяване на закупната цена при гаранционни претенции за материални щети е уредено по-подробно с разпоредбите на Закона за защита на потребителите (неофициален консолидиран текст). (Правен акт на Словения)

Препоръчваме подходящи опаковки на стоки за транспорт – можете да използвате оригинални или други подходящи или безопасни опаковки. Не приемаме пакети, изпратени по обикновена поща.

 

Връщане на повредени колети

 

В случай на механично увреждане на опаковката, липсващо съдържание или признаци на отваряне на пакета, клиентът трябва да започне процедура за рекламация при куриера. За тази цел трябва да напишете доклад за щети в присъствието на куриера. Ако имате допълнителни въпроси info@happykoala.bg. Заедно с куриера ще се погрижим да обработим Вашата жалба възможно най-скоро.

 

Гаранция

 

Продуктите са в гаранция, ако това е посочено в гаранционния сертификат или фактурата. Гаранцията е валидна само ако клиентът спазва всички инструкции в гаранционния сертификат или фактурата. Гаранционният период е посочен в гаранционния сертификат или фактурата. Информацията за гаранцията е достъпна и на страницата на продукта.

Ако не е дадена информация за гаранция, продуктът не е в гаранция или информацията в момента не е известна. В този случай клиентът може да се свърже с продавача, който ще му предостави най-новата информация. В съответствие със закона производителят е длъжен да предостави на клиента гаранция за правилното функциониране на закупените стоки. Клиентът може да използва гаранцията, която получава директно от производителя или от оторизиран сервизен център.

Клиентът може да използва гаранцията заедно с приложената гаранционна карта и фактура за покупка. Производителят е длъжен да извърши гаранционния ремонт в рамките на 45 дни от получаването на продукта, в противен случай продуктът трябва да бъде заменен с друг продукт със същата стойност, който няма никакви неизправности. Освен това клиентът може да приложи гаранцията, получена от продавача, и в този случай се прилага и разпоредбата, посочена в предишната точка. Връщането на стоки с гаранция трябва да се извършва в съответствие с условията, определени от производителя в гаранционния сертификат.

Защита на личните данни

Наясно сме, че поверителността на посетителите и потребителите на нашия онлайн магазин е на първо място. Ето защо ние гарантираме пълна безопасност и защита на Вашите лични данни в съответствие със Закона за защита на личните данни (ZVOP-1). При регистрирането си в онлайн магазина, Вие се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани само за целите на обработката на Вашата поръчка. Продавачът се задължава да защити трайно всички лични данни на потребителя. При никакви обстоятелства няма да прехвърляме Вашите потребителски данни на неупълномощени лица. Можете да прочетете повече за защитата на Вашите лични данни тук.

Неизправен продукт

Какво представлява неизправност на продукта?

Продуктът е неизправен, когато няма характеристиките, необходими за нормалното му използване или продажба. * Продуктът не притежава характеристиките, необходими за конкретно приложение, за което клиентът го е купил и с което продавачът е запознат или трябва да знае, * продуктът няма характеристиките или функциите, които са били изрично или неявно договорени или определени. * Продавачът е доставил продукта, който не съответства на пробата или модела, освен ако показаната проба или модел не са само информативни.

Как мога да проверя правилното функциониране на продукта?

Сравнете го с различен продукт от същия тип, както и с инструкциите за употреба или инструкциите за употреба на производителя, посочени на самия продукт.

Как мога да използвам правото си за смяна на неизправния продукт?

Клиентът трябва да ни информира за всяка важна неизправност, като предостави подробно описание на неизправността в рамките на законовия срок и да ни даде възможност за същевременно прочитане на съответния член.

Компанията поема отговорност за действителни неизправности на стоките, които възникват в рамките на две години след получаването на стоките.

Случаите на неизправни продукти се уреждат от разпоредбите на Закона за защита на потребителите.

Регистрация за електронния бюлетин

Продавачът може да се свързва с клиента чрез комуникационна платформа само ако клиентът даде изричното си съгласие. Като съгласие считаме заявлението на потребителя за електронния бюлетин, което се подава в онлайн магазина, когато щракнете върху бутона „Абониране за бюлетина“ (бюлетин на уебсайта, нови оферти, промоционални кампании) по време на регистрацията или по време на заявлението за влизане в онлайн магазина чрез други средства за комуникация.

Правна информация

happykoala.bg е собственост на MEGASPLET D.O.O., който е и администратор на онлайн магазина. Съдържанието, публикувано в онлайн магазина, е собственост на MEGASPLET D.O.O. и може да се използва за нетърговски цели, но трябва да се спазят всички декларации за авторски права и затова не е разрешено да се копира, възпроизвежда или разпространява по друг начин без одобрението на MEGASPLET D.O.O.

Жалби и спорове

Продавачът спазва приложимото законодателство за защита на потребителите и се стреми да изпълни задължението си да създаде ефективна система за управление на жалбите. Можете да изпратите жалба по имейл на адрес: info@happykoala.bg. Продавачът ще потвърди получаването на жалбата в рамките на пет работни дни и ще информира клиента за времето, необходимо за нейната обработка, както и за хода на процедурата. Продавачът е наясно, че основната характеристика на потребителския спор, който се разрешава в съда, е асиметрията между икономическата стойност на иска и разходите, произтичащи от уреждането на спора. Това е и основна пречка за потребителя, който желае да разреши спора по съдебен ред. Ето защо продавачът се ангажира да разреши споровете извънсъдебно.

Продавачът взема предвид алтернативната процедура за разрешаване на потребителски спорове, предложена от организацията за уреждане на спорове:

 

Европейски център за разрешаване на спорове, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana, Словения

 

 

Телефон: (+386)8 205 65 90

 

 

Уебсайт: www.ecdr.si

 

Уреждане на извънсъдебни спорове

 

Връзка към платформата за онлайн разрешаване на спорове https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Продавачът предлага и възможност за извънсъдебно разрешаване на спорове по начина, определен в Закона за извънсъдебно уреждане на потребителски спорове (Закон на Република Словения).

 

Пожелаваме Ви много приятни и успешни преживявания при пазаруване!

You have successfully subscribed!
This email has been registered