happykoala
Тук можете бързо и лесно да разрешите въпросите си за покупка.

➤ Как да направя нова поръчка?
Можете да направите поръчка и по имейл. Нашата приятелска поддръжка ще ви помогне, като ви молим да ни предоставите информацията по-долу на info@happykoala.bg.
  • • Име и фамилия
  • • Адрес за доставка (пощенски код / ​​град / улица / номер на дома)
  • • Номер на мобилен телефон (за доставка)
  • • Имейл адрес на получателя (за доставка)
  • • ИМЕ НА ПРОДУКТА, посочено на уебсайта (цвят / номер / размер)
➤ Моят пакет все още не е пристигнал. Чудя се къде се намира?
Можете да намерите инструкции за проследяване на пратка ТУК.

➤ Продуктът, който получих, не отговаря на очакванията ми и искам да го върна, как мога да го направя?
Попълнете формуляра за връщане от ТУК.

➤ Броят, размерът или цвета на поръчания продукт не ме устройват. Мога ли да заменя продукта?
Попълнете формата за замяна на номера, размера или цвета на поръчания продукт отТУК.

➤ Какво мога да направя, ако продуктът ми е повреден или не работи?
Проверете всичко за рекламациитеТУК.

➤ Къде мога да намеря инструкции за използване на моя продукт?
Можете да намерите инструкции за употреба ТУК.


Не намерихте подходящия отговор?
Не се притеснявайте, нашият екип за поддръжка на клиенти с удоволствие ще ви изслуша и ще отговори на вашите въпроси. На разположение сме за вас от понеделник до петък от 8 до 16 часа. Можете да се свържете с нас чрез избрания от вас канал за комуникация.

Най-бързия отговор ще ви предоставим чрез Facebook Messengera:


Можете също да ни пишете на: info@happykoala.bg

Пишете ни! Ще се радваме да се свържем с Вас:

You have successfully subscribed!
This email has been registered